تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۱۷
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۱۰۰۵۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرکل دادگستری استان کرمان در شهربابک:

فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مهم‌ترین سند برای شکست دشمن است

‌می‌متالز - مدیرکل دادگستری استان کرمان در بازدید از کارخانه‌ی ذوب مس خاتون آباد شهربابک گفت: حرکت چرخ صنعت و تولید در کشور مهم‌ترین سند شکست نقشه‌های شوم دشمن است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی مدیرکل دادگستری استان کرمان پس از بازدید از کارخانه ذوب خاتون آباد، در نشستی با حضور مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: ضروری‌ترین نیاز کنونی کشور توجه به توسعه‌ی ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی است و هدف از تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمن، به زانو درآوردن اقتصاد کشور است که علی رغم هدف شوم دشمن، تحریم‌ها باعث شد کشور با تکیه بر دانش و نبوغ بومی، توان خود را افزایش داده و در تراز کشور‌های پیشرفته‌ی صنعتی قرار گیرد.

مدیرکل دادگستری استان کرمان ضمن تاکید بر حفظ همراهی مردم با مجموعه‌های صنعتی، اظهار داشت: باید سعی شود مردم در تقابل با صنعت و تولید قرار نگیرند و علاوه بر اشتغالزایی، توجه به محیط زیست و منافع عمومی نیز در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد: قوه قضائیه سالهاست که در بحث حمایت از تولید و اشتغالزایی ورود کرده و با بررسی مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برای مرتفع نمودن موانع از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌نماید.

مهندس حسین محمودی نیز در این نشست با اشاره به طرح‌های توسعه مس در شهرستان شهربابک از ظرفیت اشتغالزایی برای صدهانفر در سه سال آینده خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر با توسعه حوزه اکتشافات مس، کشور ایران از رتبه یازدهم در جهان به رتبه‌ی پنجم ارتقا یافته است که با توجه به ظرفیت‌های کشور، رسیدن به رتبه‌های بالاتر نیز دور از ذهن نمی‌باشد.

مدیر مجتمع مس شهربابک در پایان با توجه به پتانسیل بالای حوزه‌ی صنعت در شهرستان شهربابک و نقش موثر آن در ایجاد اشتغال در شهرستان و استان، خواستار حمایت حوزه‌ی قضایی در مرتفع نمودن مشکلات مسیر توسعه‌ی تولید این مجموعه شد.

عناوین برگزیده