تاریخ: ۲۴ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۳۱۰۳۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آزادسازی ۳ پهنه بزرگ معدنی در استان مرکزی

‌می‌متالز - مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از آزادسازی سه پهنه بزرگ معدنی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی جودکی، با اشاره به آزادسازی ۳ پهنه بزرگ معدنی در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای اجرای سند تحول وزارت صمت در دولت سیزدهم سه پهنه بزرگ معدنی ساعت ۱۱ صبح فردا آزادسازی خواهد شد.

وی افزود: سه پهنه بزرگ معدنی ساعت ۱۱ صبح فردا در استان آزادسازی خواهد شد و افرادی که در سامانه کاداستر عضو بوده و دارای صلاحیت‌های فنی و مالی هستند، می‌‍توانند وارد سامانه شده و بخش نقاط مشخص شده را انتخاب کنند.

جودکی تصریح کرد: این افراد در مراحل بعد هم از همکاری منابع طبیعی برای گرفتن مجوز مناطق مشخص شده طرح برخوردار هستند، بر این اساس، مزایده‌ای افزون بر ۸۰ معدن و محدوده معدنی هم انجام خواهد شد.

هفته گذشته روابط عمومی صمت استان مرکزی اعلام کرد بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر آزادسازی پهنه‌های اکتشافی موجود در سطح استان مرکزی، زمان آزاد سازی پهنه‌ها بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته راس ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

پهنه شماره یک، زاگرس مس سازان –ساوه غربی و پهنه شماره دو اسکام –ساوه شرقی و پهنه شماره سه جنوب غربی شازند خواهد بود که متقاضیان می‌توانند براساس زمان بندی اعلام شده جهت ثبت محدوده‌های آزاد از طریق سامانه کاداستر اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده