تاریخ: ۳۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۱۱۱۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه طلای کردستان برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن طلای کردستان روز سه شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور علی محمودی عضو موظف هیات مدیره، سید محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، محمدرضا رضوانیان‌زاده مدیر امور پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مقداد مجدی مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، مجدی مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان در این جلسه، عملکرد فنی و مالی سه ماهه این شرکت را در حوزه‌های سه‌گانه کارخانه، اکتشاف و استخراج معدن تشریح کرد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌های اعلامی در پایان سال گذشته، در سه ماهه ابتدایی امسال، به همت تمام مدیران شرکت و در یک کار گروهی، کارنامه نسبتاً موفقی در حوزه اجرایی پروژه‌های تعریف شده برای مجموعه طلای کردستان داشته‌ایم افزود: در حوزه اکتشاف معدن، در راستای هم افزایی با شرکت‌های هم‌گروه هلدینگ، دو قرارداد همکاری با شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین با تخصیص سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی جهت انجام ۱۰۰۰۰ متر حفاری در معدن طلای قُلقُله سقز منعقد گردید و عملیات اجرایی آن از اواخر خرداد ماه آغاز شده است. در حوزه استخراج نیز مرحله اول فرآیند انتخاب پیمانکار ذی صلاح با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای اجرا شد و امیدواریم در دو ماه آتی، انتخاب و استقرار پیمانکار این حوزه نیز نهایی گردد.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث کارخانه استحصال طلای سقز نیز با جدیت در حال اجرا است گفت: با اقدامات اخیر تیم فنی مجموعه، و به کارگیری راهکار‌هایی در چهارچوب قرارداد منعقده با پیمانکار EPC کارخانه، در ماه‌های آتی، شاهد پیشرفت چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.

مجدی در ادامه با اشاره به تاکیدات مکرر مدیرعامل هلدینگ صدرتامین مبنی بر توجه ویژه به پروژه‌های طلایی افزود: در راستای همین استراتژی، علاوه بر تسریع در روند احداث کارخانه استحصال طلا، توسعه فعالیت‌های اکتشافی در محدوده معدن طلای قُلقُله با هدف افزایش ذخیره قطعی معدن و تضمین خوراک کارخانه در دستور کار شرکت قرار دارد. همچنین پیگیری‌های جدی جهت اضافه شدن محدوده‌های معدنی مجاور به مجموعه معادن شرکت در حال انجام است.

در پایان، مدیران و حاضرین در جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران شرکت توسعه معادن طلای کردستان، بر حمایت همه جانبه از پروژه‌های طلایی تاصیکو، با هدف حداکثرسازی منافع سهامداران و کسب رضایت سایر ذی نفعان تاکید نمودند.

شرکت توسعه معادن طلای کردستان در سال ۱۳۹۲ تاسیس و در حال حاضر با سرمایه ثبتی ۱۰ میلیارد تومان و با هدف بهره‌برداری از معادن طلای واقع در شهرستان سقز، استان کردستان مشغول به فعالیت است. ماموریت این شرکت اکتشاف، استخراج، فرآوری کانی‌های فلزی و غیرفلزی با تأکید بر صنعت فلزات گران‌بها با رعایت قوانین زیست‌محیطی، ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و ارتقاء حقوق ذی‌نفعان و سهامداران می‌باشد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه طلای کردستان برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه طلای کردستان برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت توسعه طلای کردستان برگزار شد

عناوین برگزیده