تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۱۱۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کرمانشاه مطرح کرد؛

بازگشت ۷ واحد صنعتی و معدنی راکد استان به چرخه تولید/ تزریق ۸۰۰ سرمایه میلیاردی به واحد‌های راکد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کرمانشاه اعلام کرد که احیای ۲۷ واحد راکد صنعتی و معدنی در دستور کار قرار داده شده که تاکنون ۷ واحد آن به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش می‌متالز، «محسن دارابی» مدیرکل صمت استان کرمانشاه درچهل و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل استانداری کرمانشاه تشکیل شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در سال‌جاری، احیای ۲۷ واحد راکد صنعتی و معدنی در دستور کار قرار داده شده که تاکنون ۷ واحد آن به چرخه تولید بازگشته است.

وی ادامه داد: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه با اشتغال ۳۹۰ نفر به واحد‌های راکد تزریق خواهد شد تا کار و تولید را از سر بگیرند.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه اضافه کرد: در این نشست همچنین مقرر شد سرمایه‌گذاران بعد از تصویب طرح‌شان باید موضوع تصویب تسهیلات و عقد قرارداد را دنبال کنند.

وی افزود: مشکل سند، اراضی و اختلاف نظر حقوقی بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اداره ثبت اسناد و املاک هم در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا پانزدهم مردادماه امسال موضوع حل شود.

دارابی با بیان اینکه در این نشست همچنین دو طرح مصوب سفر ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت، گفت: پروژه کاغذ و واحد تولید سرنگ از جمله واحد‌هایی بودند که مشکلات‌شان را مطرح کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده