تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۲۶
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۱۱۳۲۵
سرویس خبر : متالورژی و مواد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت صنایع خاک چینی ایران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت خاک چینی ایران روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ با ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، منصور پورمهدی مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه منصور پورمهدی، مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در خصوص آخرین وضعیت شرکت و پروژه‌های در دست اجرا گزارشی ارائه داد.

وی گفت: در سه ماه اول سال جاری سود خالص شرکت ۲۱ درصد و فروش ۳۸ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه از افزایش ۴۴ درصدی صادرات کائولن فرآوری شده در سه ماهه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه خبر داد و افزود: فروش صادراتی کائولن در طی سه ماهه نخست سال گذشته ۱۵۵.۵۴۳ میلیون ریال بوده که امسال این میزان صادرات با افزایش ۴۴ درصدی به ۲۲۳.۷۸۵ میلیون ریال رسیده که منابع ارزی حاصل شده صرف تسویه تسهیلات ارزی خواهد شد.

پورمهدی تشریح کرد: سود عملیاتی شرکت طی سه ماهه سال جاری به میزان ۱.۶۶۷.۸۱۴ میلیون ریال است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته که ۱.۴۶۶.۷۴۲ میلیون ریال بود دارای رشد ۱۴ درصدی است.

وی افزود: سود خالص نیز در سه ماهه سال گذشته ۱.۳۶۴.۹۸۰ میلیون ریال بود که امسال با رشد ۲۱ درصدی به ۱.۶۴۶.۰۹۷ میلیون ریال رسیده است.

مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران همچنین از فروش محصول جدید این شرکت با عنوان بلوک سبک اتوکلاو شده خبر داد و گفت: طی سه ماهه سال جاری که فروش این محصول آغاز شده است، ۲۷.۰۰۷ مترمکعب انواع بلوک سبک اتوکلاو شده به فروش رسیده و امیدواریم با بازاریابی این محصول در طی سال جاری شاهد افزایش فروش آن باشیم.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده