تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۰۲
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۳۱۱۳۲۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت صنایع سرام آرا برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت صنایع سرام آرا روز چهاشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، محسن پروان معاون مالی و اداری، محمدرضا رضوانیان‌زاده مدیر امور پروژه‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، محمدجواد پرچمی مدیرعامل شرکت صنایع سرام‌آرا و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه پرچمی، مدیرعامل شرکت صنایع سرام‌آرا در خصوص آخرین وضعیت شرکت و پروژه‌های در دست اجرا گزارشی ارائه داد.

وی گفت: با توجه به فروش محصولات با رشد ۷۱ درصدی نسبت به سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته ایم ۱۳۰ درصد بودجه سه ماهه سال ۱۴۰۲ را محقق سازیم ضمن اینکه ۸۰ درصد از این فروش از محل صادرات بوده است.

مدیرعامل شرکت صنایع سرام آرا تشریح کرد: توانسته‌ایم در بازه زمانی سه ماه اول ۱۴۰۲ با کسب حاشیه سود ۱۸ درصدی از زیان خارج شده و همچنین با فروش صادراتی محصولات سرام آرا با رشد ۲۶۲ درصدی این حاشیه سود را برای شرکت رقم زدیم.

وی با اشاره به اینکه میزان صادرات سه ماه گذشته مربوط به سفارش‌های ثبت شده در ۱۴۰۱ بوده است گفت: امیدواریم با تلاش‌های تیمی مجموعه سرام آرا فروش صادراتی ماه‌های آتی با رشد قابل توجهی همراه باشد.

پرچمی افزود: دو پروژه در دست اجراست که در پروژه تولید کاشی استخری ۴۰ درصد و در پروژه تولید کاشی تک پخت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم.

از جمله اقدامات مهم سرام آرا در سال ۱۴۰۲ کاهش ۶۰ درصدی مصرف انرژی است که توانسته‌ایم از از طریق اقداماتی همچون حذف دو دستگاه درایر المنتی و درایر گازسوز از روی خط لعاب، جایگزین کردن پروژکتور‌های LED با پروژکتور‌های بخار سدیم، کاهش بار راکتیو از طریق اصلاح بانک خازنی پست برق و افزایش ظرفیت واحد تصفیه‌خانه و راه‌های دیگر هدر رفت انرژی را مدیریت کنیم.

در پایان جلسه سیدمحمدصابر پرورش ضمن قدردانی از محمدجواد پرچمی مدیرعامل جوان شرکت صنایع سرام آرا از عملکرد شرکت ابراز خرسندی کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده