تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۱۱
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۳۱۱۳۳۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند سال مالی ۱۴۰۱، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با حضور اعضای هیات رئیسه، مدیرعامل، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس، ۶۸.۴۶ درصد از سهامداران و جمعی از مدیران و همچنین ۱۲۲ نفر از سهامداران به صورت آنلاین (برخط) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای هیات رئیسه توسط سهامداران به شرح ذیل انتخاب گردید:

  • محمد رضا درخشنده به عنوان رئیس مجمع
  • ناصر شجاعی و حسین سعیدی به عنوان ناظر اول و دوم
  • مرتضی دریس به عنوان دبیر مجمع

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت، مرتضی دریس گزارشی از وضعیت عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته را ارائه نمود و سپس به تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

مبلغ فروش صادراتی شرکت در سال گذشته رشد ۱۸۲ درصدی داشته و بیشترین صادرات به عراق، روسیه و آذربایجان بوده است.

همچنین در ادامه این جلسه با تصمیم گیری مجمع، ۹۰٪ از محل سود انباشته (۴۷۹۰ ریال) به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع گردید.

در این جلسه محمدرضا درخشنده رئیس مجمع و نماینده سهامدار عمده پس از قرائت گزارش فعالیت هیات مدیره توسط مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته به وسیله مدیران، کارکنان و کارگران شرکت الوند در سال ۱۴۰۱ بیان داشت: روند موفقیت و تعالی کاشی الوند نتیجه تلاش مدیر عامل و تیم مدیریتی آن و ایجاد فضای مشارکت و همکاری در کلیه بخش‌های این شرکت بوده که این امید وجود دارد برای آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

در پایان جلسه مدیرعامل کاشی الوند پس از خیر مقدم به سهام داران و نمایندگان به سوالات مطرح شده از سوی حضار پاسخ داد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده