تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۱۳
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۱۱۵۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با یک شرکت دولتی:

چادرملو برای تولید کنسانتره از کانسنگ آهن آنومالی ۱۰ قرارداد بست

‌می‌متالز - شرکت چادرملو قرارداد مشارکت سرمایه گذاری، مهندسی و عملیات اکتشاف، استخراج، فرآوری و تولید کنسانتره از کانسنگ آهن آنومالی ۱۰ با شرکت دولتی را منعقد کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت چادرملو از انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت دولتی بابت سرمایه گذاری، طراحی، مهندسی و اجرای عملیات پروژه اکتشاف، استخراج، فرآوری و تولید کنسانتره از کانسنگ آهن آنومالی ۱۰ با سهم ۵۹ درصدی از محصول کنسانتره خبر داد.

بر اساس این گزارش، "کچاد" اعلام کرد: شرکت چادرملو به منظور تامین سنگ آهن به عنوان خوراک و مواد اولیه پایدار و دراز مدت کارخانه‌های فراوری کنسانتره یک فقره قرارداد با یک شرکت دولتی در قالب مشارکت بخش عمومی و خصوصی با موضوع سرمایه گذاری، طراحی، مهندسی و اجرای عملیات پروژه اکتشاف، استخراج، فرآوری و تولید کنسانتره از کانسنگ آهن آنومالی ۱۰، منعقد کرد.

برآورد اولیه ذخیره این آنومالی معادل ۴۰ میلیون تن سنگ آهن با عیار ۴۴ درصد توسط سرمایه پذیر پیش بینی شده که قدرالسهم شرکت چادرملو از این مشارکت، ۵۹ درصد از محصول کنسانتره و قدر السهم شرکت سرمایه پذیر ۴۱ درصد از محصول کنسانتره با عیار ۶۶ درصد تعیین شده است. براساس مفاد قرارداد مدت دوره احداث ۲ سال و دوره بهره برداری ۱۳ سال (قابل تمدید) است. تاریخ مؤثر اجرای قرارداد از ۱۰ مرداد اعمال می‌شود.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده