تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۷
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۱۱۷۲۲
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد:

کشتی ۱۰۰ برابر فوتبال می‌تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران معتقد است کشتی ۱۰۰ برابر فوتبال می‌تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند.

به گزارش می‌متالز، علی محمدی شامگاه یکشنبه در مراسم استخدام قهرمانان و مربیان کشتی خوزستان در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این مسیر تداوم داشته و حضور قهرمانان ما در صنعت مستمر باشد.

وی ادامه داد: گروه ملی فولاد ایران اولین شرکت فولادی در کشور است و خوشبختانه از سال گذشته تولید این شرکت ۲۰ درصد بیشتر شد و در سه ماهه نخست امسال نیز شرایط‌مان وضعیت بهتری به خود گرفت و ان‌شاءالله امسال یک سال رویایی برای گروه ملی فولاد ایران خواهد بود و جا دارد از همکارانم که شبانه‌روز تلاش می‌کنند قدرانی کنم.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: نگاه حاکم بر کشور، فرهنگ حمایت از ورزش است، اما به خاطر مشکلات اقتصادی و فتنه دشمنان، مدیران ما کمتر می‌توانند در اجرا کار را دقیق پیش ببرند. البته در گروه ملی شرایط متفاوت است و ما در ورزش اقدام به تیم‌داری داشته‌ایم که نمونه آن استقلال خوزستان است که همه از جمله آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش استان علاقه‌مند به حمایت از آن بود؛ استقلال در سال ۹۵ متأسفانه به لیگ یک سقوط کرد، ولی امسال با یک حمایت مجدداً به لیگ برتر برگشت. خوشبختانه تیم خوبی برای لیگ برتر بسته‌ایم و باعث افتخاراستان است و باید تمام تیم‌های ایران را درو کنیم.

وی افزود: از بابت حمایت از فوتبال خیالمان جمع است، اما ورزش اول کشور ما کشتی است. در کشتی وظیفه ما به خاطر وضعیت موجود در این رشته در استان خوزستان سنگین‌تر است، ولی حمایت کمتر بوده است. کشتی صد برابر فوتبال می‌تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند و به نظر من اگر یک ذره حمایت کنیم، تیم کشتی فرنگی گروه ملی می‌تواند قهرمان کشور شود و انشاءالله سه قهرمان المپیکی هم داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه با استخدام این قهرمانان در شرکت گروه ملی کار بزرگی انجام ندادیم، ادامه داد: امیدوارم همه صنعت‌ها پای کار بیایند و اگر همه با هم باشیم انجام این کار سخت نیست.

وی خطاب به کشتی‌گیران استخدام شده در این شرکت عنوان کرد: قهرمانان عزیز وظیفه شما نیز سنگین است و باید جواب اعتمادی که به شما شده را بدهید تا سایر شرکت‌ها هم پای کار بیایند.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: باید مدرسه و باشگاه کشتی گروه ملی فولاد ایران را نیز راه‌اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده