تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۲
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۱۱۷۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با هدف افزایش سطح آگاهی اعضای هیات مدیره صنایع بازار سرمایه صورت گرفت؛

برگزاری ٨ جلسه آموزشی با موضوع حاکمیت شرکتی

می متالز - در راستای افزایش سطح آگاهی اعضای هیات مدیره صنایع بازار سرمایه با موضوع حاکمیت شرکتی، مدیریت نظارت بر ناشران در بازه زمانی ۱ الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری ۸ جلسه آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برای ایشان نمود.

به گزارش می‌متالز، در راستای افزایش سطح آگاهی اعضای هیات مدیره صنایع بازار سرمایه با موضوع حاکمیت شرکتی، مدیریت نظارت بر ناشران در بازه زمانی ۱ الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری ۸ جلسه آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برای ایشان نمود.

در این‌دوره آموزشی برای ۸۲۶ ناشر و قریب به ۴۱۳۰ عضو هیات مدیره و مدیر عامل دعوتنامه حضور در جلسات بصورت مکتوب و پیامک ارسال گردید که مطابق برآورد‌های اولیه قریب ۴۵درصد از ناشران در جلسات حضور یافتند.

این‌جلسات در دو قسمت آموزش توسط اساتید مجرب و پنل پرسش و پاسخ ناشران اوراق بهادار طراحی گردیده بود که هر دو بخش مورد استقبال بسیار خوبی از جانب مدیران صنایع قرار گرفت.

با عنایت به موارد مطروحه در جلسات دوره آموزشی و نظرات ارایه شده توسط مدیران صنایع مقرر گردید؛

  1. برگزاری دوره آموزشی آنلاین برای مدیران صنایع که به دلیل بعد مسافت، امکان حضور در جلسات آموزشی را نداشتند.
  2. تهیه برگه پرسش و پاسخ حاکمیت شرکتی بر مبنای سوالات پر تکرار حاضرین در جلسات حضوری
  3. برگزاری جلسات آموزشی حاکمیت شرکتی جهت سهامداران عمده نهادی، در راستای آشنایی ایشان با مفاهیم اصول اولیه حاکمیت شرکتی و پایداری شرکتی در شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار.

در پایان خاطر نشان می‌سازد مدیریت نظارت بر ناشران در نظر دارد پس از جمع بندی نظرات حاضرین در جلسات دوره آموزشی، نسبت به رفع نقاط ضعف و ایرادات وارد شده بر دستورالعمل حاکمیت شرکتی بپردازد.

برگزاری ٨ جلسه آموزشی با موضوع حاکمیت شرکتی

برگزاری ٨ جلسه آموزشی با موضوع حاکمیت شرکتی

برگزاری ٨ جلسه آموزشی با موضوع حاکمیت شرکتی

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده