تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۱۱۸۲۶

قیمت گوشی موبایل امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ثبات قیمت‌ها در شروع هفته جدید

‌می‌متالز - امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بسیاری از مدل‌ها نسبت به انتهای هفته گذشته ثابت مانده است؛ البته در بعضی مدل‌ها تغییرات بسیار ناچیزی مشاهده می‌شود.

به گزارش می‌متالز، امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در بسیاری از مدل‌های بازار بدون تغییر بوده، البته برخی مدل‌ها از جمله سامسونگ تغییرات قیمتی مثبتی را تجربه کردند.

قیمت گوشی موبایل امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ثبات قیمت‌ها در شروع هفته جدید

روند افزایشی قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌ها

امروز در گروه مدل‌های اپل، قیمت دستگاه iPhone ۱۴ pro max در قیمت ۶۲ میلیون تومان برای چندمین روز ثابت ماند؛ در سایر دستگاه‌های پرطرفدار برند اپل نیز مدل iPhone ۱۳ معمولی با کمی کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به سطح ۳۹ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان رسید، اما مدل pro max آن همچنان در سطح قیمت ۷۱ میلیون ثابت باقی ماند.

در گروه سامسونگ روند قیمت در برخی مدل‌ها کمی افزایشی شده است؛ قیمت گوشی موبایل سری S۲۳ اولترا، امروز بدون تغییر در سطح ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی ماند و مدل S۲۲ اولترا، با افزایش کمی نسبت به روز گذشته خود در سطح ۴۰ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان قرار گرفت. همچنین سری اقتصادی A۵۴ نیز با کمی افزایش قیمت در سطح ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سری A۳۴ نسبت به دیروز ثابت ماند.

گفتنی است، در گروه دستگاه‌های شیائومی، سری ۱۲ این برند با کمی افزایش به سطح ۲۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید. در گروه ناتینگفون، اما تغییرات قیمتی رخ نداده و قیمت همچنان در سطوح چند روز گذشته خود باقی مانده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده