تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۱۲۳۰۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بررسی تأمین منابع ارزی واردات خودرو‌های کارکرده در کمیسیون صنایع مجلس

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی تأمین منابع ارزی واردات خودروی کارکرد به کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: این جلسه با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز، موضوع تأمین منابع ارزی واردات خودروی سواری کارکرده به کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: در این جلسه منابع ارزی مختلف برای تأمین منابع ارزی واردات خودروی سواری کارکرده مطرح شد که رئیس کل بانک مرکزی نیز موافقت خود را بری تأمین منابع ارزی واردات خودروی کارکرده از هر یک از این محل‌ها اعلام کرد.

جدی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین صحبت‌هایی درباره تعرفه خودرو‌های وارداتی و مسائل دیگر درباره این خودرو‌ها مطرح شد که البته هنوز آیین‌نامه اجرایی آن تدوین نشده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت بنا شد تا در یک ماه آینده جلسات جداگانه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت در کمیسیون برای بررسی منابع ارزی و همچنین تعرفه واردات خودرو‌های سواری کارکرده به کشور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده