تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۱۳۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری نخستین رویداد بازارگردانی با تحلیل نماد "سرچشمه" و "فافق"

‌می‌متالز - نخستین رویداد تحلیلی بازارگردانی برای سهام دو شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و مس افق کرمان توسط مشاور سرمایه‌گذاری ترنج به عنوان بازارگردان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بازارگردانی با تحلیل را می‌توان بهترین روش بازارگردانی در بازار سرمایه معرفی کرد. در این روش نماد‌ها به صورت دوره‌ای تحلیل می‌شود و با اتکا به تحلیل و اطلاعات کامل از ارزش ذاتی سهم بازارگردانی انجام می‌شود. این روش بر خلاف بازارگردانی ساده می‌تواند ارزش ذاتی سهم را حفظ کند.

بر اساس این گزارش از آنجا خدمات بازارگردانی مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج براساس تحلیل صورت می‌گیرد. این مجموعه در نظر دارد نخستین رویداد بازارگردانی با تحلیل را به منظور تحلیل دو نماد "سرچشمه و فافق" برگزار کند.

این رویداد با حضور مدیران عامل دو شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و مس افق کرمان، مدیران تحلیل و بازارگردانی این دو نماد و جمعی از مدیران سرمایه‌گذاری فعال در بازار‌سرمایه برگزار می‌شود.

این همایش شنبه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود. در این رویداد ابتدا تحلیل دو نماد "سرچشمه و فافق" ارائه می‌شود و در بخش دوم پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران عامل این دو شرکت اجرا می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک بازارگردانی ترنج مراجعه کنید.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده