تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۴
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۳۱۴۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هدایت سرمایه‌ها به سمت بازار سرمایه به‌شرط حمایت سیاست‌گذاران از این بازار

‌می‌متالز - عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس با تاکید به اینکه اقدامات حمایتی سیاست‌گذاران در راستای رونق‌بخشی به بازار سرمایه، می‌تواند سرمایه‌ها را به سمت بازار سرمایه سوق دهد، افزود: دولت با ریشه‌یابی مشکلات باید تلاش کند تا مسائل بازار سرمایه به صورت ریشه‌ای حل شود.

به گزارش می‌متالز، محسن خدابخش عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس گفت: سیاست‌گذاران با کمک و حمایت کردن از بازار سرمایه می‌تواند از طریق اعتمادی که در بازار سرمایه ایجاد کرده از منافع این بازار بهره‌مند شود.

وی با تاکید به اینکه اقدامات حمایتی سیاست‌گذاران در راستای رونق‌بخشی به بازار سرمایه، می‌تواند سرمایه‌ها را به سمت بازار سرمایه سوق دهد، افزود: دولت با ریشه‌یابی مشکلات باید تلاش کند تا مسائل بازار سرمایه به صورت ریشه‌ای حل شود.

خدابخش در پاسخ به این پرسش که برخی گسترش روابط بین المللی با کشور‌های دنیا چه تاثیری بر بازار سرمایه دارد، اظهار کرد: شرکت‌ها هر اندازه بتوانند دامنه فعالیت‌های خود را در اقتصاد آزاد جهان گسترش دهند به طور قطع به نفع آن‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد ایجاد روابط و تعاملات اقتصادی با کشور‌های دنیا کمک بزرگی به اینکه شرکت‌ها بتوانند در فضای بازتری فعالیت‌های اقتصادی خود را رونق دهند، خواهد کرد و در بلندمدت به نفع شرکت‌های بازار سرمایه خواهد بود.

خدابخش در خاتمه اظهار کرد: آرامش بازار ارز در بلندمدت به طور حتم به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده