تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۳۱۴۱۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور محسن بهزادی مدیر تامین مالی و سبد سهام هلدینگ صدر تامین در گردهمایی تحلیل زغال‌سنگ پروده طبس

‌می‌متالز - کارگزاری توسعه معاملات کیان با مشارکت گروه تحلیل و مدیریت دارایی مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان، میزبان مدیران و تحلیلگران بازار سرمایه برای بررسی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس با نماد «کزغال» بود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، با حضور محسن بهزادی مدیر تامین مالی و سبد سهام هلدینگ صدرتامین به عنوان سهامدار عمده «کزغال» و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان خبره بازار سرمایه، جلسه‌ای برای بررسی و تحلیل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس برگزار شد. در این جلسه در خصوص آخرین تحولات شرکت گفتگو صورت گرفت. برنامه اورهال سال جدید و همچنین بررسی طرح‌های توسعه «کزغال» از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

این جلسات هفتگی که برای ارزیابی مهم‌ترین صنایع و گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بازار سهام، با هدف اشتراک محصولات تحلیل‌محور گروه تحلیل و مدیریت دارایی کیان برای مشتریان ویژه و بالقوه گروه مالی کیان تشکیل می‌شود. در این گردهمایی، مهمان‌های ویژه‌ای نیز از صنایع و شرکت‌های مورد بررسی حضور پیدا کرده و ضمن ارزیابی محتوای ارائه شده و پاسخ به سوالات، در گفتگو‌های تحلیلی مشارکت می‌کنند.

هلدینگ صدر تامین همواره معتقد بوده است هر چه شفافیت بیشتر باشد منجر به کاهش ریسک‌های سرمایه‌گذاری شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند در یک محیط امن سرمایه‌گذاری خود را انجام داده و برآورد‌های درستی را ایجاد کنند لذا در جهت جلب رضایت سرمایه‌گذاران تاصیکو همواره تلاش کرده است در راستای شفافیت هرچه تمام‌تر ارتباط خود را با بازارسرمایه، فعالان و تحلیل گران بازار حفظ نموده و در ارائه محتوای بروز و شفاف کوشا باشد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده