تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۱۴۷۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اجرای بزرگترین تعمیرات اساسی تاریخ شرکت سیمان زنجان

‌می‌متالز - مهندس حمیدرضا هوشیاری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و جمعی از مدیران و معاونان این شرکت در راستاى بررسی‌های میدانی خطوط تولیدکارخانه‌ها و رسیدگی به مشکلات موجود، از شرکت سیمان زنجان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید که روز دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد، مهندس هوشیاری و هیئت همراه با حضور در کارخانه سیمان زنجان بر روند تعمیرات در حال انجام نظارت کردند و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

در پایان این بازدید مهندس هوشیاری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین با تأکید بر شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» کاهش توقفات، افزایش بازده و تنوع بخشی محصولات را به عنوان اهداف کلان شرکت‌ها در مسیر تحقق شعار سال و صیانت از حقوق سهامداران و مصرف کنندگان دانستند.

شایان ذکر است، شرکت سیمان زنجان از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرده است، این شرکت زیر مجموعه سیتا، در سال گذشته با ارتقاء کیفیت محصولات خود و رشد چشمگیر در تولید، فروش و سودآوری مناسبی را رقم زده بود. تعمیرات اخیر نیز که از نظر حجم و وسعت بی سابقه بوده، با پیش بینی، برنامه ریزی و سختکوشی نیرو‌های زحمتکش سیمان زنجان به بهترین صورت انجام شده که نتایج آن در ادامه سال در قالب رشد تولید و بهره‌وری مناسب‌تر نمایان خواهد شد.

منبع: شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده