تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۰۵
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۳۱۵۹۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اهدای «نشان عالی مسوولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس

‌می‌متالز - لوح و نشان عالی «مسوولیت اجتماعی پیشرو» در سومین جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی «برند خوب» به پاس اقدامات ارزنده در این حوزه به «محمدجواد خلیلی» مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت مس اهدا شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، سومین دوره جشنواره «روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی، ۱۰۰ شرکت پیشرو در مسوولیت اجتماعی ارتباط محور»، عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

شرکت ملی مس علاوه بر این توانست به دلیل عملکرد موثر در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوایی مسوولیت اجتماعی تقدیرنامه «انجمن بین المللی روابط عمومی» را نیز از آن خود سازد.

همچنین در بخش دیگری از این جشنواره مجتمع‌های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک و مس سونگون موفق به دریافت «نشان عالی مسوولیت اجتماعی رشد یافته» شدند.

هدف از برگزاری این جشنواره کمک به اعتلای فعالیت‌های مسوولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها با تاکید بر حوزه ارتباط و برندینگ عنوان شد.

ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسوولیت اجتماعی در ۳ سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» و همچنین برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در خصوص استقرار نظام مدیریت مسوولیت اجتماعی و راهبرد‌های علمی، انتشار ویژه نامه «روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی» شامل مقالات و پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیه این رویداد صورت پذیرفت.

همچنین در این مراسم سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور نیز سخنرانی کردند.

قرائت پیام رئیس محترم انجمن بین‌المللی روابط عمومی خانم آنه گرت آبارزوا از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

گفتنی است وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، ایمیدرو، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، چادرملو، نفت و گاز پارس، ستاره نفت خلیج فارس، صنایع پتروشیمی، پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد آذربایجان، همچنین بانک‌های ملی، شهر، مسکن، ایران زمین، سپه، تجارت از جمله مشارکت‌کنندگان عمده و ارزیابی‌شوندگان در حوزه مسوولیت اجتماعی در این دوره از جشنواره بودند.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده