تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۳۷
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۱۶۱۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آخرین وضعیت پروژه احداث کارخانه استحصال طلای معدن مادوفتی

‌می‌متالز - نشست هفتگی مدیرعامل تاصیکو با مدیرعامل و مدیران توسعه معادن پارس تامین، پیمانکار (شرکت آویژه صنعت طوس) و مشاور (شرکت آریا هنگارد) پروژه احداث کارخانه استحصال طلای مادوفتی روز چهارشنبه ۰۸ شهریور در شرکت صدر تامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این نشست که با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل و مدیران ارشد هلدینگ صدر تامین برگزار شد، محمد‌نبی نوری مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین ضمن ارائه گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه احداث کارخانه استحصال طلای مادوفتی اعلام کرد که پروژه پیشرفت ۷۶ درصدی داشته است.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین ضمن بررسی آمار و اطلاعات پروژه و برنامه‌های زمان‌بندی، حمل، نصب و راه اندازی ماشین آلات و سایر قسمت‌های عمرانی کارخانه و با اشاره به اقدامات صورت گرفته، دستورات جدیدی برای تامین مالی و رفع مشکلات فعلی پروژه با استفاده از ظرفیت صدرتامین در سطح ملی و بین‌المللی صادر کرد و تاکید کرد باید با سرعت و توان بیشتری مسیر را ادامه داد تا در کوتاه‌ترین زمان به افتتاح کارخانه تولید شمش طلا رسید.

وی افزود: ایجاد اشتغال با جذب نیرو‌های بومی و سرمایه‌گذاری و تولید ثروت و در نتیجه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته از اهداف اصلی صدرتامین است.

نادری در پایان تشریح کرد: در هلدینگ به صورت هفتگی جلسات بررسی روند پروژه برگزار می‌شود، ما به صورت دقیق در حال نظارت و بررسی این پروژه هستیم. تا افتتاح پروژه هر ۱۴ روز شخصا از منطقه بازدید خواهم داشت تا انشالله بتوانیم در موعد مقرر کار را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: صدرتامین به مانند قبل تمامی امکانات لازم و هماهنگی با مسوولان استانی را برای پیشبرد پروژه انجام داده و این حمایت تا اتمام پروژه با قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده