تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۵۷
کد خبر: ۳۱۶۶۳۶
سرویس خبر : اجتماعی

چادرملو در خدمت زائران کربلا

‌می‌متالز - مدیرعامل چادرملو به همراه حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور و عضو مجلس خبرگان رهبری به منظور بررسی چگونگی خدمات رسانی موکب شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عمود ۱۷۰ مسیر اصلی نجف-کربلا، از این مکان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، مهندس طاهرزاده در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات پرسنل شرکت و دست‌اندرکاران در برپایی این موکب، شرایط و امکانات را نسبت به سال گذشته، بسیار بهتر ارزیابی کرد و خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله (ع) را از افتخارات معنوی چادرملو عنوان کرد.

وی همچنین در بازدید از غرفه‌های فرهنگی و کودک این موکب، رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین را بستر خوبی برای کار فرهنگی در حوزۀ کودکان و نوجوانان دانست و بر تقویت جنبه‌های فرهنگی برگزاری موکب در سال‌های آتی تأکید کرد.

در ادامۀ این بازدید، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام دولابی و مداحی حاج مهدی سلحشور در موکب چادرملو برگزار شد.

گفتنی است موکب شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عمود ۱۷۰ مسیر نجف به کربلا واقع شده واز هفته گذشته روزانه به ۷۰۰۰ زائر اربعین خدمات اسکان، پذیرایی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

عناوین برگزیده