تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۳۱۸۹۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور مدیرکل صمت استان؛

پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل برگزار شد

‌می‌متالز - پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل با حضور مدیرکل صمت و به‌منظور رسیدگی به امور اصناف و سازمان‌های صنفی، برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان روز شنبه هشتم مهرماه سال‌جاری به‌منظور رسیدگی به امور اصناف و سازمان‌های صنفی به ریاست «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان و با حضور دیگر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

ایرانی در این نشست با اشاره به جایگاه اصناف در توسعه اقتصادی منطقه گفت: اهمیت و تاثیرگذاری اصناف در حوزه‌های دیگر بر کسی پوشیده نیست لذا با توجه به اهمیت آن، تمامی مسائلی را که مربوط به اصناف است، بر اساس قوانین نظام صنفی پیش می‌بریم.

وی اضافه کرد: در این زمینه هدف‌مان این است تا جایگاه اصناف حفظ شود که نتیجه آن مایه خیر و برکت برای جامعه و کمک حال برای اداره کل صمت استان است.

مدیرکل صمت استان اردبیل در ادامه افزود: انجام وظیفه در بررسی و حل مشکلات بخش اصناف و تشکل‌های صنفی در چارچوب قانون و خارج از سلایق شخصی، سرلوحه تمامی اقدامات اداره کل صمت استان اردبیل خواهد بود.

در ادامه، هر یک از اعضای حاضر در نشست، در خصوص بررسی تراز مالی اتاق اصناف، شرایط برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتحادیه‌های قنادان و خرازی و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده