تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۲
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۱۹۲۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟

امروز یکشنبه ۹ مهرماه ذوب سنگین‌ترین صف خرید و بیشترین ورود پول حقیقی را در بین نماد‌های بازار سرمایه داشت. خبر تجدید ارزیابی دارایی‌ها این نماد را به صف خرید سنگین رساند! این در حالی است که این نماد در روز شنبه به صف فروش نشسته بود!

این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟

به گزارش می‌متالز، امروز یکشنبه بازار شرایط خوبی را نداشت شاخص کل و شاخص کل هموزن نشان دهنده حال و روز بازار بودند. در این شرایط بد بازار، اما ذوب عملکرد بسیار خوبی داشت!

ذوب با رِنج مثبتی که امروز کشید بعد از یک ساعت معامله به صف خرید نشست! صف خریدی که با ارزش ۹ میلیارد تومان به عنوان سنگین‌ترین صف خرید امروز بازار لقب گرفت!

تابلو ذوب بیانگر این بود که این نماد بیشترین ورود پول حقیقی را نیز داشت. میزان ورود پول حقیقی به این نماد ۸۶ میلیارد تومان بود!

این نماد همچنین حجم مشکوک خورد و قدرت خریدار به فروشنده آن هم ۴.۲۴ بود.

این خرید‌های سنگین در ذوب را چه کد‌هایی انجام دادند؟

این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟

چرا این تابلوی خوب رقم خورد؟

بعد از افزایش سرمایه سنگین زملارد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، حالا زمزمه‌های افزایش سرمایه سنگین ذوب از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها قوت گرفته است. در همین رابطه مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن مصاحبه‌ای را در روز جاری داشت.

مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص آخرین روند تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت گفت: هنوز ارزش گذاری دارایی‌ها نهایی نشده است، در هر صورت به محض پایان نتیجه، از طریق کدال اعلام می‌کنیم. وی گفت: همه تلاش‌مان این است که تجدید ارزیابی در این سال مالی انجام شود.

کوهی اظهار داشت: راحت‌ترین دارایی برای تجدید ارزیابی زمین است که در ابتدا املاک در دستور کار هستند و سپس ارزیابی سایر دارایی‌ها انجام خواهد شد. هر نوع دارایی قابل انجام و مورد قبول کارشناسان رسمی در برنامه است.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به زیان انباشته سال گذشته و برای خروج از ماده ۱۴۱ این تجدید ارزیابی حتما انجام خواهد شد. تلاش‌مان بر این است ذوب آهن حتما امسال به طور کامل از زیان خارج شود و ان شاءالله مجمع سال بعد به سود خواهیم رسید.

برخی محاسبات خبر از افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰۰ درصدی ذوب از محل تجدید ارزیابی‌ها دارد.

معاملات مشکوک روز شنبه ذوب | خرید‌های سنگین مربوط به کدام کد‌ها است؟

در حالی امروز ذوب به صف خرید نشست که روز گذشته در آخرین لحظات این نماد به صف فروش نشسته بود! در دقایق پایینی بازار روز شنبه یک حجم سنگینی معامله شد. همان گونه که ملاحظه می‌گردد بین ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه تا ۱۲ و ۲۰ دقیقه و در روی قیمت‌های پایین ۴.۹ میلیون سهم جابجا شده است.

این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟

بیاید یکم بیشتر بر روی معاملات روز شنبه ذوب در دقایق پایانی تمرکز کنیم و به صورت جزئی‌تر این معاملات را بررسی کنیم!

ما اینجا فقط چند نمونه از خرید‌های سنگین در پایین‌ترین قیمت (۳۳۲۸ ریال) و در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه را به تصویر می‌کشیم. این خرید‌های سنگین توسط چه کد‌هایی انجام شده است؟ چرا در صف فروش و به پایین‌ترین قیمت انجام شده است؟

این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده