تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۲۰۱۷۳
با حضور وزیر صمت در شهرستان کوار کلید خورد

آغاز عملیات اجرایی طرح زیرگذر و روگذر جاده دسترسی معادن کوار استان فارس

‌می‌متالز - عملیات اجرایی طرح زیرگذر و روگذر جاده دسترسی معادن کوار روز پنجشنبه ۲۰مهرماه با حضور وزیر صمت آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، روز پنجشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی طرح زیرگذر و روگذر مسیر احداث جاده دسترسی به معادن مناطق طسوج و محمود آباد آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح زیرگذر و روگذر جاده دسترسی معادن کوار استان فارس

عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت‌های دانش بنیان فارس، تاکید کرد که کشور ما صنعتی است و باید به سمت توسعه صنعتی دانش بنیان پیش رویم.

بر اساس این گزارش، میزان سرمایه گذاری این پروژه ۱۲۵۰ میلیارد ریال است که با مشارکت ایمیدرو در راستای خدمات دهی به بیش از ۸۰ کوره آجرپزی و توجه به امر زیر ساخت در معادن و صنایع معدنی، انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی به همراه رییس جمهور و هیأت دولت وارد استان فارس شده و رضا محتشمی پور، معاون معادن و فراوری مواد وزارت به همراه فرشاد مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در این سفر، وزیر صمت را همراهی می‌کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) فارس

عناوین برگزیده