تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۲۰۸۷۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فهرست خودرو‌های عرضه شده در مرحله سوم سامانه یکپارچه

‌می‌متالز - سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی با عرضه ۹ خودرو از محصولات ۴ خودروساز مونتاژی باز شد.

به گزارش می‌متالز، سامانه عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی از امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه برای عرضه محصولات ۴ شرکت خودروساز مونتاژی مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور آغاز به کرد.

براین اساس امکان ثبت نام برای متقاضیان از امروز تا روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی به آدرس https://esalecar.ir/فراهم است.

در این دور از عرضه فقط ۴ خودروساز مونتاژی با ۹ محصول حضور دارند و این محصولات را در قالب فروش فوق العاده (تحویل ۳ ماهه) به متقاضیان عرضه می‌کنند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد برخی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه است.

لیست ۹ محصول عرضه شده توسط ۴ خودروساز مطابق جدول ذیل است:

فهرست خودرو‌های عرضه شده در مرحله سوم سامانه یکپارچه
با توجه به اجرای مرحله اول و دوم تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های مازاد برخی شرکت‌های خودروساز و نظر به تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود و با هدف تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان، ظرفیت‌های خالی خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد که دراین مرحله افرادی که تاکنون از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام خودرو نکرده‌اند، نیز امکان شرکت در طرح را خواهند داشت.

عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی تاکنون ۲ بار یک بار در اسفندماه سال گذشته و یکبار در اردیبهشت ماه امسال اجرایی شد.

در این دور از عرضه نیز در حالی که مردم در انتظار عرضه خودرو‌های داخلی توسط دو خودروساز سایپا و ایران خودرو بودند، اما فقط ۴ خودروساز مونتاژی اقدام به عرضه خودرو کرده‌اند.

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده