تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۳۲۱۷۵۸
سرویس خبر : پیمانکاران
با حضور مدیرعامل هلدینگ صدر تامین اعلام شد؛

تاسیس شرکت مهندسی فناوری در هلدینگ صدرتامین/ با اعتماد به نخبگان، کشور را می‌سازیم

‌می‌متالز - امیرحسین نادری در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد صدرتامین برگزار شد، از تاسیس شرکت مهندسی فناوری صدر فردا خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، نادری در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به ۱۶ پروژه‌ای که در صدر تامین تعریف و در شرکت‌های تابعه اجرا شده است گفت: یکی از نیاز‌هایی که در بدو ورود به این شرکت شناسایی شد، ایجاد یک شرکت مهندسی بود تا دانشی را که در هلدینگ و پروژه‌ها کسب می‌شود، در سیستم حفظ و در پروژه‌های بعدی تکرار کنیم.

وی اذعان داشت: شرکت مهندسی عبارت است از مغز جوان ایرانی و اعتمادی که به آن‌ها داریم و نتیجه آن ساخت کشور در تمام زمینه‌ها است.

مدیرعامل صدر تامین با اشاره به پروژه طلا تاکید کرد: باید تکنولوژی‌های روز دنیا را وارد حوزه طلا کنید. معدن طلایی که در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، ظرفیت ۴۰۰ تن طلا را دارد که ارزش بازار آن در بورس ۹۰ میلیارد دلار است. هدف اصلی ما تولید سالانه ۱۰ تن طلا (در افق ۱۴۰۸) در این معدن است که برای رسیدن به این هدف، نیاز به یک شرکت مهندسی است که این کار را برای ما انجام دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا شرکت مهندسی را تاسیس کنیم تا در فاز دوم توسعه معدن طلای تفتان واقع در سیستان و بلوچستان، کار‌های مربوطه را انجام دهد تا ارزش این دانش در دل شرکت باقی بماند.

نائب رییس هیات مدیره صدر تامین در پایان خاطرنشان ساخت: ماموریت شرکت مهندسی تولید و انتقال تکنولوژی به داخل کشور است. این انتظار می‌رود که دو دپارتمان مهندسی و شتاب‌دهنده درکنار هم پروژه‌های بزرگی را پیش ببرند و تمام تلاش خود را برای ارتقاء صدرتامین در بخش معدن و صنایع معدنی انجام دهند. شرکت‌های مهندسی با بنیادی مهندسی و دانش محور با پشتوانه تجارب و دانش و با اتکا بر تجربه خبرگان، توانایی نخبگان و دانش متخصصان پیشتازی در بومی سازی، توسعه و تجاری سازی فناوری صنعت کشور را دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده