تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۶
بازدید: ۳۹۲
کد خبر: ۳۲۱۷۶۱

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مهندسی فناوری صدر فردا برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شتاب دهنده صدر فردا با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این مراسم علیرضا شکوهی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مهندسی فناوری صدر فردا معرفی شد.

نادری در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از هادی کمالی و عملکرد شتاب‌دهنده صدر فردا در سه سال فعالیت‌اش، بیان کرد: صدر فردا یکی از شرکت‌های تابعه صدر تامین است که در حوزه دانش، نوآوری و ایجاد کسب و کار‌های نوین فعال است. این شرکت با مدیریت آقای کمالی و هدایت دکتر شاهوردی فراتر از زمان و مکان حرکت کرده است.

وی افزود: با توجه به سیاست راهبردی صدر تامین و نیاز به یک شرکت مهندسی، تصمیم بر آن شد تا با تغییر در ماهیت شتاب‌دهنده، شرکت مهندسی فناوری صدر فردا تاسیس شود تا راهبری حوزه‌هایی که در کشور وجود ندارد را انجام دهد. همچنین بنا بر این است که شتاب‌دهنده به عنوان دپارتمانی در شرکت مهندسی، به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین تاکید کرد: ماموریت اصلی شما در این شرکت تولید تکنولوژی در داخل کشور است. این انتظار می‌رود که دو دپارتمان مهندسی و شتاب‌دهنده درکنار هم پروژه‌های بزرگی را پیش برده و تمام تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین انجام دهند.

مدیرعامل صدرتامین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هادی کمالی مدیرعامل صدر فردا، شکوهی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مهندسی فناوری صدر فردا معرفی کرد و ایشان را فردی با تجربه در حوزه انتقال تکنولوژی که در رزومه ساخت یک پلنت فولادسازی را دارد معرفی کرد.

علیرضا شکوهی متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته مهندسی مواد و متالورژی از دانشگاه Deakin استرالیا است که سوابق مدیرعامل شرکت بهین کاوش ثمین، مدیرعامل گروه هشت خاورمیانه و مدیر پروژه فولاد سازی غدیر نی‌ریز را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده