تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۲۱۸۶۶
سرویس خبر : صنایع کوچک
با حضور معاون وزیر صمت و نماینده مجلس شورای اسلامی؛

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی افتتاح شد

‌می‌متالز - بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی توسط رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان و کارآفرینان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی توسط عزت الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، سید احمدرضا علائی طباطبائی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان و کارآفرینان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افنتاح شد. این نمایشگاه امروز آغاز به کار کرد و تا روز شنبه، ۶ آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ ادامه خواهد داشت.

شرکت فولاد مبارکه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی حضور فعالی دارد و در غرفه ۲۸ سالن ۴۱ B میزبان علاقمندان است.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد با سه محور اصلی امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی به همت انجمن ملی صنایع لوازم خانگی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه رویداد‌هایی همچون تور‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، نخستین رویداد Ted talk صنعت لوازم خانگی با حضور ۱۰ سخنران، نخستین رویداد Tech tour صنعت لوازم خانگی، میز خدمت و میز اشتغال تعریف و برنامه ریزی شده است.

شایان ذکر است دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در قالب برپایی «میز خدمت» در هامکس ۱۴۰۲، اقدام به دعوت برخی از مسئولان در راستای پاسخگویی و ارائه راهکار به مشکلات و دغدغه برخی از تولیدکنندگان و صنعتگران خواهد کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده