تاریخ: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۳۲۱۹۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در لحظات آغازین انتخاب مرد سال فولاد و با هدف تشویق و دلگرمی جوانترها؛

«مسعود ابکا» از نامزدی خود در انتخاب مرد سال فولاد انصراف داد

‌می‌متالز - «مسعود ابکا» که در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ کیش در لیست نامزد‌های مرد سال فولاد ۱۴۰۲ در کنار سایر نامزد‌های فعال در صنعت فولاد کشور قرار گرفته بود، در کمال فروتنی و در لحظات آغازین این رویداد پس از مطلع شدن از طریق دوستان، آن را شایسته جوانان پیشرو در این صنعت دانسته و در همان لحظات اولیه این رای‌گیری انصراف خود را اعلام داشت.

به گزارش می‌متالز، «مسعود ابکا» فعال و کارشناس با سابقه صنعت فولاد و مدیرعامل اسبق شرکت ذوب آهن اصفهان که نقشی چشمگیر در احداث و راه‌اندازی واحد‌های فولادی و زنجیره فولاد کشور داشته است، امسال و در لحظات آغازین برگزاری این رویداد از حضور در جمع سایر نامزد‌ها انصراف داد.

با این حال، تنها دقایقی پس از اعلام این جایزه از سوی دست‌اندرکاران این رویداد در کیش، ابکا در کمال فروتنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، ضمن احترام به انتخاب رای‌دهندگان و تشکر از هیات مدیره انجمن علمی فولاد کشور یعنی انجمن آهن و فولاد ایران به عنوان برگزارکننده این همایش، انصراف خود را از دریافت این جایزه اعلام کرد.

وی تصریح کرد: اکنون حدود ۱۳ سالی است که در خارج از کشور به کار و فعالیت مشغولم و شایسته است جوانان لایق این مرز و بوم به‌ویژه آنانی که در چند سال گذشته به صورت قوی با وجود محدودیت‌ها در رشد و اعتلای صنعت فولادسازی کشور تاثیرگذار بوده‌اند، این جایزه را دریافت کنند.

ابکا در خاتمه خاطرنشان ساخت: همان یک مرتبه‌ای که سال‌های گذشته به عنوان مرد سال فولاد کشور انتخاب شدم را بر خود مغتنم دانسته و از همه فعالان صنعت فولاد کشور کمال تشکر را دارم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده