تاریخ: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۲۲۱۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

پنجمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»

‌می‌متالز - پنجمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۲ توسط شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به همراه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سالن سروش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پنجمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۲ در سالن سروش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حضور اساتید، دانشجویان و شرکت‌های صنعتی، فناور و دانش‌بنیان استان اصفهان توسط شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولادمبارکه به همراه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

رویداد پنجم پس از برگزاری در مشهد و تهران و سمنان در حالی برگزار می‌شود که تعدادی از شرکت‌های شناسایی شده در دوره‌های اول تا سوم، در آستانه انعقاد قرارداد با صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه هستند.

پنل‌های تخصصی برنامه شامل، پنل تخصصی بررسی کلان روند‌های صنعت فولاد مبارکه، رویداد Demo Day جهت سرمایه‌گذاری تا سقف ۶۰ میلیارد تومان در هسته‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است.

محور‌های برگزاری پنجمین همایش فولادی شو عبارتند از؛ اقتصاد چرخشی و بازیافت عناصر و مواد ارزشمند، مواد مصرفی، تجهیزات و فرایند‌های نوین، انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی، فروآلیاژها، گوگردزدایی پوشش دهی و خوردگی و انرژی‌های تجدیدپذیر.

پنجمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو»

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده