تاریخ: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۲۳۷۵۴
سرویس خبر : انرژی
ریزش ۲۹ درصد مقدار فروش کود شیمیایی اوره لردگان؛

نزول پلکانی درآمد‌های "شلرد" به مهرماه رسید

‌می‌متالز - درآمدی که این دوره ماهانه توسط شلرد به ثبت رسید نسبت به میانگین درآمدزایی ۶ ماه گذشته ۳۱ درصد ریزش داشت.

به گزارش می‌متالز، کود شیمیایی اوره لردگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که از فروش محصولات در دوره یک‌ماهه شناسایی کرد، برابر با ۵۲۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و در ۷ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت به ۵ هزار میلیارد تومان رسید.

نزول پلکانی درآمد‌های
درآمدی که "شلرد" در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی و صادراتی بود و عمده‌ترین درآمدی که این شرکت در این دوره ماهانه به ثبت رساند متعلق به بازار خارج از کشور بود.

درآمد‌های عملیاتی "شلرد" تا مهرماه ۱۴۰۲

میزان درآمدی که کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۳۱ درصد کاهش پیدا کرد، درآمدی که این دوره ماهانه توسط شلرد به ثبت رسید نسبت به میانگین درآمدزایی ۶ ماه گذشته ۳۱ درصد ریزش داشت.

نزول پلکانی درآمد‌های
بیشترین درآمدی که کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «اوره گرانول» با مبلغ ۳۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به شهریورماه با کاهش ۳۹ درصدی همراه بود و نرخ فروش این محصول با رشد ۳۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۱۲ میلیون تومان در ازای تن رسید.

مقدار فروش محصولات کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه

نزول پلکانی درآمد‌های

کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه سال جاری ۵۲ هزار و ۵۴۱ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور توانست به فروش برساند، "شلرد" در ۷ ماه گذشته به میانگین فروش ۶۸ هزار و ۵۱۱ تن رسید، مقدار فروش ماهانه "شلرد" نسبت به شهریورماه ۲۹ درصد کاهش پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده