تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۴۲
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۳۲۳۸۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

کچاد مناقصه برگزار می‌کند

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در خصوص مهندسی، تامین، اجرا و راه‌اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد به صورت EPC فراخوان عمومی داد.

به گزارش می متالز به نقل از سامانه کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در خصوص برگزاری مناقصه دست به افشای اطلاعات گروه ب زد.

پیرو این گزارش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در نظر دارد مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد را به صورت EPC از طریق مناقصه عمومی یه مرحله‌ای (با ارزیابی فنی-بازرگانی) به پیمانکار واجد شرایط به شرح آگهی پیوست واگذار نماید:

۱. شرایط مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه: دارای گواهینامه طرح و ساخت (EPC) پایه یک در رشته صنعت و معدن یا دارای گواهینامه پیمانکاری پایه یک در رشته صنعت و معدن به همراه گواهینامه پایه یک مشاوره در گروه صنعت و ماشین سازی و به اضافه دارا بودن تفاهم نامه همکاری با یکی از شرکت‌های دارای تکنولوژی (دانیلی ایتالیا،‌ اس ام اس آلمان، پریمتالز ژاپن/ اتریش، بومینی ایتالیا) صرفاً برای این کارخانه.

۲. تضمین شرکت در مناقصه برابر ۱,۶۵۰,۰۰۰۰۰۰۰۰۰ (یک هزارو ششصد و پنجاه) میلیارد ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر در زمان تسلیم پیشنهادات ارائه گردد.

۳. متقاضیان برای دریافت اسناد مناقصه، می‌توانند نماینده خود را به همراه معرفی نامه رسمی همراه با کارت شناسایی در ساعات اداری روز‌های چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ و شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ به همراه فیش واریزی به مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ (بیست میلیون) ریال به حساب جاری ۱۸۵۴۸۰۰۰۰۰۱۳۳ نزد بانک سپه شعبه بلوار اسفندیار (کد ۱۸۵۴) به نام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان عاطفی شرقی، کوچه رفیع، بن بست شبنم، پلاک ۲۸ واحد تامین خدمات بازرگانی (طبقه چهارم) ارسال و اسناد مناقصه را دریافت نمایند تلفن تماس: ۷۹۴۶۳۱۴۶ -۰۲۱ جناب آقای شاهواروقی فراهانی پست الکترونیکی:v.farahani@chadormalu.com

فایل قابل دانلود: کچاد مناقصه برگزار می‌کند

عناوین برگزیده