تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۴۲۷۷
یک مقام مسوول خبر داد:

اجرای بیش از ۴ هزار مورد بازرسی در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر

‌می‌متالز - معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام کرد: در شش ماه ابتدای امسال بیش از ۴ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان ادارات کل صمت استان‌ها از ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، «اکبر تقوی شوازی» معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ضمن اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل صمت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری (کالا و مسافر) در شش ماهه اول ۱۴۰۲ اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده طی این مدت، تعداد ۴ هزار و ۶۸۳ فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: طی همین مدت از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۴۱۹ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده‌های متشکله بیش از ۴۵ میلیارد ریال است.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اضافه کرد: گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد از کل تخلفات ثبتی طی مقطع زمانی یاد شده در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهروی ۷۴ درصد مربوط به گران‌فروشی و ۱۸ درصد مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخنامه بوده که موضوع برای رسیدگی و صدور رای به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تقوی شوازی بر خدمات سازمان حمایت در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری به ادارات صمت شهرستان‌ها و یا تماس با تلفن ۱۲۴ ادارات کل صمت استان‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده