تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۲۴۳۸۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در اصفهان برگزار می‌شود

‌می‌متالز - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اراک، لرستان و اردبیل و همچنین نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های ترکیه، پرتغال، کره‌جنوبی و پاویون کشور‌های چین و ایتالیا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که طیف وسیعی از فعالین مرتبط با صنعت سنگ در آن مشارکت کرده و معدن‌داران با ارائه سنگ‌های کوپ، کارخانجات سنگ‌های ساختمانی، ماشین‌آلات استخراج، ماشین‌آلات فرآوری سنگ، ابزار و تجهیزات تخصصی معادن و کارخانجات سنگ به ارائه خدمات و دستاورد‌های خود می‌پردازند.

شرکت «رستاک پادویژن» به عنوان مجری این نمایشگاه، قرارداد همکاری را با شرکت «سنگ‌یاب» منعقد کرده است که در قالب آن، نمایشگاه هجدهم رویکرد متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های پیشین دارد. برگزاری دوره‌های آموزشی، رویداد‌های معماری با حضور معماران و سازندگان استان اصفهان بخشی از اهدافی است که این تفاهم‌نامه همکاری دنبال می‌کند و امید می‌رود که به هم‌افزایی بیشتر فعالین صنایع وابسته به سنگ منجر شود.

بازدید شخصیت‌های شناخته شده و مسوولین تراز اول استانی و کشوری فرصت دیگری است که مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند در قالب آن به طرح چالش‌ها و انتظارات خود بپردازند و به عنوان بخشی از فرایند‌های سیاست‌گذاری در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

«هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته» از یکم لغایت چهارم آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برگزار می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده