تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۳۲۶۹۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
استاندار خراسان شمالی:

استفاده از نیروی بومی نقطه قوت بهره‌برداری معدن آلبلاغ است

‌می‌متالز - استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از نیروی بومی در بهره برداری از معدن آلبلاغ است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهارشنبه در دیدار سرمایه گذاران معدن آلبلاغ بر اجرای فرآیند طرح استخراج و بهره برداری از معدن در منطقه بر کار کارشناسی تاکید اظهار کرد: گزارش‌های خوبی در این زمینه ارائه شده است و امیدواریم با اهتمام و همدلی که در استان و شهرستان وجود دارد، سریع‌تر این معدن به بهره برداری برسد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: بدون شک در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت و سرعت کار حائز اهمیت است تا مردم شیرینی یک حرکت و کار جهادی دیگر را بچشند.

وی با تاکید بر اهمیت بحث زیست محیطی این پروژه تصریح کرد: در این بهره برداری تمام نکات زیست محیطی رعایت و تمام دستورالعمل‌های مرتبط با ضوابط زیست محیطی و دغدغه‌ها پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه تاکید کرد: در اجرای پروژه استخراج و فرآوری از معدن آلبلاغ، بکارگیری نیروی بومی از نقاط قوت و توجیه پذیر خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر اهمیت راه آهن و اتصال ریلی به عنوان یکی از مزیت‌های حمل و نقل و بسیار کمک کننده تاکید کرد و گفت: در خواست ما این است تا امکان توسعه و اتمام پروژه‌های محور ریلی استان با اقدام مشترک با ایمیدرو پیگیری و فراهم شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده