تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۳۲۶۹۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در آبان‌ماه؛

درآمد‌های "فجهان" ۱۳۰ درصد افزایش یافت!

می متالز - میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۶ هزار میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری نشان داد که از ثبات خوبی برخوردار است.

درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش روبه‌رو شد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۳۰ درصدی همراه بود، همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.

درآمد‌های
"فجهان" در آبان‌ماه ۲۱۵ هزار و ۳۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۶۲ هزار و ۵۹۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با افت همراه شد.

درآمد‌های
عنوان پرفروش‌ترین محصول جهان فولاد سیرجان را در آبان‌ماه محصول «میلگرد» با ۷۵۱ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فجهان" در آبان‌ماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و گاز‌های صنعتی» در بازار داخل درآمد کسب کرد.

درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده