تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۳۲۷۰۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به وجود انتظار عرضه حداکثری محصولات از این شرکت عنوان کرد

از محدودیت گاز فولاد مبارکه نگرانی داریم

می متالز - معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به انتظار سیاست‌گذاران صنعت و تجارت کشور از این شرکت جهت عرضه حداکثری محصولات و تحقق برنامه‌های صادراتی، حداقل انتظار فولاد مبارکه را تامین گاز برای تحقق برنامه‌های تولیدی عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، رضا حیدری با اعلام تحقق همه برنامه‌های این شرکت در حوزه فروش و بازاریابی، مهم‌ترین دستاورد فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی را شفافیت در فروش محصولات دانست و سایر دستاورد‌ها را در سایه این مهم ارزشمند دانست.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با تشریح اینکه عدم کاهش عرضه محصولات فولاد مبارکه علیرغم محدودیت‌های برق و گاز و همچنین تحقق برنامه صادراتی این شرکت، تاکید همیشگی متولیان حوزه صنعت و تجارت بوده است، محدودیت تامین گاز فولاد مبارکه در روز‌های اخیر را مغایر این انتظارات دانست.

رضا حیدری با اشاره به عوارض تعیین شده برای صادرات محصولات فولادی پیشنهاد داد پیش از تصویب چنین عوارضی نظرات صادرکنندگان و یا انجمن‌های تخصصی اخذ شود و از دستگاه‌هایی که نسبت به کارشناسی این تصمیم مهم اقدام کرده‌اند خواست جهت شفاف‌سازی هرچه بیشتر منطق درصد‌های وضع شده برای عوارض مصوب را اطلاع‌رسانی کنند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده