تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۲۷۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

۷۵درصد از ظرفیت کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق به بهره برداری رسید

می متالز - مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: این کارخانه در سال جاری ماهانه ۴۵هزار تن فولاد تولید می‌کند.
۷۵درصد از ظرفیت کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق به بهره برداری رسید

به گزارش می متالز، محمد حیدری مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در نخستین جلسه هماهنگی این واحد ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش کارکنان در یک سال گذشته، از تولید ۷۵ درصد از ظرفیت کارخانه در سومین سال راه اندازی آن خبر داد و گفت: باتوجه به اهداف سال قبل و وجود مشکلاتی از جمله توقفات، تعطیلات و غیره وضعیت خوبی در تولید داشته ایم و رکورد‌های قابل توجهی نسبت به سال ۹۶ کسب شده است.

وی بالاترین ظرفیت تولید را مربوط به آذرماه سال گذشته دانست و آن را بالغ بر ۴۴ هزارتن اعلام کرد و افزود: این مجموعه از نظر تجهیزات و نیروی منابع انسانی کاملا توانمند است بوده و امیدواریم در سال جدید با رفع نواقص و مشکلات و همت و تلاش مضاعف، افزایش چشمگیری در تولید داشته باشیم.

مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در تشریح شعار داخلی مجتمع با عنوان مشارکت پذیری، افزایش بهره وری، تولید اقتصادی گفت: کارکنان خود را مالک کارخانه بدانند و برای حفظ نظم، افزایش بهره وری، افزایش تولید، کاهش ضایعات و صرفه جویی در مصارف انرژی و ،استفاده بهینه از،قطعات یدکی و لوازم مصرفی مشارکت داشته باشند.

حیدری افرود: هماهنگی و تعامل بین کارکنان و واحد‌های مختلف لازمه‌ی فعال بودن چرخ تولید است.

وی اساس بهره وری را تمرکز روی نیروی انسانی ذکر کرد و گفت: بها دادن به کارکنان و نظرات آن‌ها و داشتن شرایط سعی و خطا، باعث ایجاد انگیزه، تفکر، خلاقیت و تلاش بیشتر و افزایش بهره وری در آن‌ها می‌شود.

مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تولید اقتصادی را یکی دیگر از اهداف سال جدید در مجتمع عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به این مهم باید افزایش ظرفیت با کمترین ضایعات، کنترل مصارف انرژی و مصارف قطعات مصرفی در تولید همراه باشد.

حیدری ادامه داد: در راستای تولید اقتصادی، از طرح‌ها و پیشنهاد‌های تمامی کارکنان در زمینه کاهش مصارف انرژی (برق و گاز) که از الگوی مصرف کمتر باشد استقبال می‌کنیم و پیشنهاد دهندگان و مجریان طرح کاهش مصارف برق و گاز در سود حاصله از این صرفه جویی شریک خواهند بود.

وی برنامه تولید ماهانه در سال ۹۸ را ۴۵ هزار تن عنوان کرد و گفت: امیدواریم برای رسیدن به اهداف و شعار سال جدید با همت و تلاش کارکنان تمام واحدها، تولید در این کارخانه پیوسته برقرار باشد و گام‌های مؤثری در صنعت فولاد کشور برداشه شود.

مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق هم اکنون تولید کننده انواع میلگرد‌های ساده و آجدار در سایز‌های مختلف به صورت شاخه است.

عناوین برگزیده