تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۳۲۸۰۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل:

دیدار مدیرعامل و مدیر پشتیبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران با پرسنل واحد حمل‌ونقل

‌می‌متالز - مهندس «محمد کمال‌زاده» مدیرعامل و مهندس زارع مدیر پشتیبانی شرکت ضمن حضور در واحد حمل‌ونقل، با پرسنل این واحد دیدار و از خدمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مهندس «محمد کمال‌زاده» مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت با حضور در جمع رانندگان خودرو‌های سبک‌وسنگین این شرکت، با قدردانی از زحمات این قشر پر تلاش، گفت: حضور رانندگان در چرخه اقتصاد کشور کلیدی، مؤثر و بسیار مهم است و فولاد آلیاژی ایران قدردان زحمات رانندگان است.

مهندس کمال‌زاده هدف از این بازدید را قدردانی از زحمات پرسنل واحد حمل‌ونقل و آگاهی از مشکلات آن‌ها اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران اگر توفیقات و رکورد‌هایی در گروه فولاد آلیاژی به دست می‌آید، اگر برنامه‌های توسعه به‌خوبی پیش می‌رود و اگر شاهد پیشرفت در شرکت فولاد هستیم، نتیجه تلاش، همدلی و حضور سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد آلیاژی و همکاران بلندهمت آن است.

در ادامه مهندس زارع مدیر لجستیک شرکت نیز با تأکید بر اهمیت بخش حمل‌ونقل در صنعت به‌خصوص بخش فولاد، گفت: در شرکت فولاد آلیاژی سالیانه یک میلیون تن محصول میانی و نهایی توسط رانندگان ماشین‌های سنگین واحد حمل‌ونقل جابه‌جا می‌شود.

در این دیدار صمیمانه نماینده راننده‌ها نیز مشکلات و درخواست‌های پرسنل بخش حمل‌ونقل را با مدیران مجموعه در میان گذاشت و مدیرعامل شرکت نیز دستور پیگیری آن‌ها را صادر کرد.

دیدار مدیرعامل و مدیر پشتیبانی با همکاران حمل‌ونقل

منبع: فولاد آلیاژی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده