تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۳۲۹۷۹۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
میانگین درآمدی "زنگان" کاهش یافت؛

زنگ‌زدگی درآمد‌های صنعت روی سنگان

‌می‌متالز - درآمد آذرماه "زنگان" ۲۲ درصد پایین‌تر از میانگین درآمد ماهانه طی ۸ ماه گذشته بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنعت روی زنگان در گزارش فعالیت ماهانه آذرماه درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات شناسایی کرد مبلغی برابر با ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بود که کاهش ۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومانی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

این شرکت در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی خود را مبلغی نزدیک به ۹۸ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند.

زنگ‌زدگی درآمد‌های صنعت روی سنگان
"زنگان" درآمد ماهانه‌ای که در آذرماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی بود، درآمدی که صنعت روی زنگان در نهمین ماه از سال جاری کسب کرد به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ میلیارد تومان رسید و گفتنی است که درآمد آذرماه "زنگان" ۲۲ درصد پایین‌تر از میانگین درآمد ماهانه طی ۸ ماه گذشته بود.

روند صعودی درآمد "زنگان" در آذرماه

درآمد ماهانه‌ای که صنعت روی زنگان در آذرماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد نسبت به ماه گذشته اُفت ۲۲ درصدی را به دنبال داشت و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی از ابتدای سال مالی تاکنون افزایش ۲۴ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرد.

زنگ‌زدگی درآمد‌های صنعت روی سنگان
صنعت روی زنگان در آذرماه از فروش محصولاتی همچون «آهک هیدراته، حق‌العمل‌کاری روی پودری و هوی مدیا» درآمدزایی داشت، بیشترین درآمدی که این شرکت از فروش محصولات در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به محصول «آهک هیدراته» با مبلغ ۶ میلیارد تومان بود.

دیگر محصولی که بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد، محصول «هوی مدیا» با مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

مقدار فروش محصولات "زنگان"

زنگ‌زدگی درآمد‌های صنعت روی سنگان

"زنگان" در آذرماه سال جاری ۱۰ هزار و ۸۶۹ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند، مجموع مقدار فروش تجمیعی این شرکت در مدت زمان ۹ ماهه برابر با ۹۶ هزار و ۷۹۶ تن بود. مقدار فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرد.

پرفروش‌ترین محصول صنعت روی زنگان مربوط به «حق العمل کاری روی پودری» با ۶ هزار و ۳۴۰ تن در بازار داخل کشور شناسایی شد. نرخ فروش آن در ازای هر تن ۲۷۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده