تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۳۳۰۲۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
همزمان با ایام سالگرد تاسیس شرکت فولاد مبارکه؛

صندوق سرمایه‌گذاری فولاد با نماد معاملاتی «نارین» راهی بازار سرمایه شد

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه نخستین صندوق سرمایه‌گذاری در سهام خود را با مدیریت شرکت سبدگردان آتیه توکا از شرکت‌های گروه سرمایه‏‌گذاری توکا فولاد راهی بازار سرمایه کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه پس از تجربه موفق صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه و صندوق سرمایه‌گذاری توسعه فولاد با نماد توسکا، در تلاش برای توسعه و تنوع‌بخشی ابزار‌ها در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تصمیم به فراهم‌نمودن مقدمات و راه‌اندازی انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری کرده است.

بنابر این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین فولاد با نماد معاملاتی «نارین» از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است که با مدیریت شرکت سبدگردان آتیه توکا از شرکت‌های گروه سرمایه‬‌گذاری توکا فولاد راهی بازار سرمایه شده که با توجه به شرایط کنونی بازار سرمایه و عملکرد مدیر صندوق در زمینه مدیریت سبد‌های اختصاصی تحت مدیریت، انتظار می‌رود بازدهی مطلوبی نصیب سرمایه‌گذاران شود.

شایان ذکر است، خرید واحد‌های صندوق نارین (ارزش آفرین فولاد) به خاطر معافیت مالیاتی و اطمینان خاطر از نقدشوندگی واحد‌های صندوق به دلیل بازارگردانی واحد‌های سرمایه‌گذاری توسط صندوق بازارگردانی فولاد مبارکه، از گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده