تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۳۰۸۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«وکغدیر» برتر شد

‌می‌متالز - صنعت ایران روز گذشته شاهد درخشش یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری غدیر بود. در بیست و ششمین دوره همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایرانی که دیروز برگزار شد پیشروترین شرکت‌ها در صنایع مختلف به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران انتخاب شدند.

به گزارش می‌متالز، به همین منظور در این مراسم که در محل مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران برگزار شد، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به عنوان بازوی فعال شرکت گروه سرمایه‌گذاری غدیر در بخش معدن و صنایع معدنی در جایگاه نخست شرکت‌های پیشرو قرار گرفت. در این مراسم که سخنرانان متعددی را در پنل خود جای داده بود مصطفی مؤمنی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران گفت: این ۱۰۰ شرکت از صنایع مادر و ارزآور هستند و پنج شرکت دانش‌بنیان نیز در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر قرار دارند که اتفاق مبارکی است؛ بنابراین می‌توان انتخاب «وکغدیر» را هم برای این شرکت و هم برای گروه سرمایه‌گذاری غدیر افتخار بزرگی دانست. همچنین با توجه به اینکه این رتبه‌بندی نشان از کیفیت حضور شرکت‌های برتر در شکل‌دهی به تولید ناخالص داخلی دارد می‌توان به حضور روز‌افزون هلدینگ غیر‌و زیرمجموعه صنعتی_ معدنی آن در رشد و شکوفایی اقتصاد ملی پی برد. لازم به یادآوری است که رتبه‌بندی شرکت‌های برتر یکی از مهم‌ترین معیار‌های ارزیابی عملکرد نقش شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ دنیاست که همه‌ساله برای تشویق و شناسایی شرکت‌های با عملکرد مناسب در اقتصاد جهانی مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو به نظر می‌رسد که کسب این رتبه برتر برای شرکت مذکور فرصت مغتنمی است تا با تداوم حضور موثر خود در چرخه اقتصاد کشور، اهداف بعدی را در جهت شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش اشتغال‌زایی هرچه توانمند‌تر از قبل به ثمر برساند.

درخشش غدیر در رتبه بندی شرکت‌های برتر

بنا بر ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی کشور، گروه سرمایه‌گذاری غدیر در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران حائز رتبه نخست فروش در بین شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی و پنجمین شرکت برتر ایران شد و لوح تقدیر از سوی وزیر اقتصاد دریافت کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، در بیست و ششمین دوره رتبه بندی و معرفی «شرکت‌های برتر ایران» که در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما با حضور وزیر اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان بورس برگزار شد، از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیر گذار در اقتصاد کشور رتبه نخست شاخص فروش در گروه شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی، رتبه نخست از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه اول بهره وری و رتبه پنجم شرکت‌های برتر کشور را کسب کرد. همچنین این گروه توانست عنوان شرکت برتر صادرات‌گرا را نیز در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ شرکت‌کننده در این رویداد به دست آورد. سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران را انجام داده است.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده