تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۳۳۱۱۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

ذخایر معدنی جنوب استان از شمال کرمان غنی‌تر است

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه ذخایر معدنی جنوب استان غنی‌تر از شمال کرمان است، گفت: شرکت گل گهر پای کار آمده تا فاصله شمال و جنوب استان در زمینه توسعه کاهش دهد.

به گزارش می‌متالز، امیر حسن زاده امروز هفتم بهمن‌ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید ورق‌های پوشش‌دار در کرمان اظهار کرد: این پروژه طبق مطالعات انجام شده در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان از معدنی به سمت صنعتی سوق یافته، در ادامه با اشاره به رتبه کسب و کار استان و ارتقاء آن در یک سال اخیر تصریح کرد: در حال حاضر رتبه فضای کسب و کار استان کرمان ۱۲ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: شهرک خورشیدی سه ماه قبل در شهرستان کرمان کلنگ زنی شد و هر کس قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه دارد، ما برای آن‌ها فرش قرمز پهن کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ذخایر معدنی جنوب استان غنی‌تر از شمال کرمان است، عنوان کرد: شرکت گل گهر پای کار آمده تا فاصله شمال و جنوب استان در زمینه توسعه کاهش دهد.

حسن زاده توسعه نیروی انسانی در کنار توسعه استان را الزامی دانست و بیان کرد: اقداماتی برای تربیت نیرو‌های ماهر در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: شرکت‌های IT و دانش بنیان خوبی در استان کرمان داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده