تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۳۱۹۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
فرخی میکال:

خودرو‌های پیش‌فروش شده در موعد مقرر به مشتریان تحویل شود

‌می‌متالز - نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: مردم در سامانه یکپارچه فروش خودرو براساس نیاز و توانایی مالی خود، خودرو خریداری کردند و در صورتی که خودروسازان از تحویل این خودرو‌های پیش‌فروش شده به بهانه‌هایی مانند توقف تولید، خودداری کنند، مردم با چالش روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، رسول فرخی‌میکال با اشاره به اینکه خودروسازان باید خودرو‌های پیش‌فروش شده را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهند، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم مردم در حال حاضر این است که اگر از شرکت‌های دولتی و واحد‌های تولیدی درخواست و خریدی داشتند، بتوانند پاسخی متناسب با نیاز خود را دریافت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در سامانه یکپارچه فروش خودرو براساس نیاز و توانایی مالی خود خودرو خریداری کردند و در صورتی که خودروسازان از تحویل این خودرو‌های پیش‌فروش شده به بهانه‌هایی مانند توقف تولید و ... خودداری کنند، مردم با چالش روبه‌رو می‌شوند.

وی اضافه کرد: مسوولان حوزه خودرو باید براساس پیش‌فروش‌های انجام گرفته، برای تولید خودرو برنامه‌ریزی داشته باشند، علاوه بر این نکته خودروسازان باید زمان ثبت‌نام به وضعیت و توان تولید خود نیز توجه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودرو‌هایی که پیش‌فروش شده باید به موقع، به مردم تحویل داده شوند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده