تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۳۲۴۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سنندج یک

‌می‌متالز - به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و با حضور «علیرضا شهیدی» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، ۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک، به بهره‌برداری رسید.

شهیدی در افتتاحیه ۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک اظهار کرد: ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی طی دهه فجر در کردستان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۹ پروژه صنعتی است.

وی میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد‌ها را ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: امیدواریم با حمایت‌های وزارت صمت شاهد رشد تولید بیشتر در سطح کشور و به تبع استان کردستان باشیم.

معاون وزیر صمت همچنین گفت: امیدواریم با حمایت‌های وزارت صمت شاهد رشد تولید بیشتر در سطح کشور و به تبع استان کردستان باشیم.

در ادامه این مراسم، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان هم اظهار کرد: جواز تاسیس شرکت صنعت پلاست خاتون سال ۱۴۰۱ و پروانه بهره‌برداری آن سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این ۲ واحد شامل نایلون، نایلکس، سفره یکبار مصرف و کیسه زباله است، افزود: میزان اشتغالزایی در این ۲ واحد، ۴۵ نفر است.

مدیرکل صمت استان کردستان، میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد‌ها را ۲۸۰ میلیارد ریال خواند و گفت: ظرفیت تولید سالانه یکی از این واحد‌ها ۹ هزار و ۶۰۰ تن و واحد دیگر هم ۲ هزار و ۴۰۰ تن است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده