تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۳
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۳۳۲۶۹
سرویس خبر : اجتماعی
در بیست‌ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی:

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره گردید

‌می‌متالز - در بیست‌ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره گردید.

به گزارش می‌متالز، بیست‌ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی با موضوع تعالی و حاکمیت سازمانی و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو)، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رییس سازمان بهره‌وری ایران، رییس سازمان مدیریت صنعتی و نیز جمعی از مدیران ارشد و مسوولین شرکت‌های سرآمد ایرانی به همت سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار شد، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در این همایش موفق به کسب تقدیرنامه ۴ ستاره تعالی گردید.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک به مجموعه ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری جهت کسب این افتخار گفت: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با دریافت و جاری‌سازی دقیق الزامات جدیدترین استاندارد‌های بین‌المللی مدیریت کیفیت و نیز بهره‌مندی از به روز‌ترین تکنولوژی موجود در دنیا همواره در تلاش است به سازمانی پیشرو و سرآمد مبدل گردد.

حمید شجاعی افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور و منطقه همواره کوشیده است که یاریگر صنعت خودروسازی کشور باشد و با خودکفایی صنایع خودروسازی کشور در زمینه واردات این نوع محصولات نقشی کلیدی و محوری در استقلال این صنعت استراتژیک و مهم ایفا نموده است.

شجاعی کسب این موفقیت را گامی مهم در راستای حرکت شرکت ورق خودرو درمسیر تعالی سازمانی و نظام‌مند نمودن فعالیت‌های حرفه‌ای شرکت عنوان کرد.

در ادامه مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز ضمن تبریک و قدردانی از حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل و تلاش و همت کارکنان شرکت تصریح کرد: عزم شرکت ورق خودرو برای حرکت بر محور تعالی و کسب مدارج پی درپی تعالی بسیار جدی است.

بهمن مهراد بیان کرد: هم اکنون درحال اجرای برنامه زمانبندی شده و مدون برای دستیابی به اهداف متعالی و بلند مدت هستیم.

گفتنی است بیست‌ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی با مدیریت سازمان مدیریت صنعتی به‌منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه‌گذاری و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسوولان کشوری و سازمان‌های سرآمد و در۳ سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهی نامه برگزار می‌گردد.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده