تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۳۳۷۸۱
سرویس خبر : اجتماعی

اهدای تندیس جشنواره مسوولیت اجتماعی به فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - سومین جشنواره مسوولیت اجتماعی (قاف) با حضور شماری از مقامات برگزار و تندیس این جشنواره به شرکت فولاد هرمزگان اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، سومین جشنواره مسوولیت اجتماعی (قاف) با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان اتاق بازرگانی، نمایندگان اتاق تعاون تهران در مرکز همایشگاه بین‌المللی صدا و سیما برگزار با محوریت مسوولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد.

مقوله مسوولیت اجتماعی طی یک دهه اخیر جای خود را در ادبیات مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی پیدا کرده و به تدریج در حال نهادینه شدن است و «جشنواره ملی قاف» با هدف هم‌فکری و هم‌افزایی فعالین، متخصصین و کارشناسان این عرصه، و همچنین شناسایی و تجلیل از برترین شرکت‌های کشور در حوزه مسوولیت اجتماعی شرکتی برگزار می‌شود. مهم‌ترین اهداف این رویداد عبارتند از ترویج گفتمان مسوولیت اجتماعی در میان سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات بخش خصوصی و دولتی، آشنایی با آخرین دستاورد‌های علمی و عملی و تجارب موفق جهانی در حوزه CSR، آموزش، شبکه‌سازی و هم‌افزایی و انتقال تجربه در میان فعالین حوزه مسوولیت اجتماعی و معرفی و تجلیل از شرکت‌ها و موسسات پیشرو در حوزه CSR.

با در نظر گرفتن آرا و نظرات گوناگون در حوزه مسوولیت اجتماعی شرکتی، محور‌های اصلی جشنواره بر اساس سند «استاندارد ملی مسوولیت اجتماعی» تعیین شد که شامل حکمرانی سازمانی، رویه‌های مرتبط با نیروی کار، رویه‌های کاری منصفانه، مسائل مصرف‌کننده و جلب مشارکت و توسعه جامعه محلی.

هیات داوران به اتفاق آرا، شرکت‌های برتر در هر یک از موضوعات را بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده مشخص کرده و در پایان، به شرکت برتر در هر یک از محور‌های پنج‌گانه، «نشان سیمرغ مسوولیت اجتماعی» اعطا می‌کند که در این بین، شرکت فولاد هرمزگان نیز به دلیل انجام مسوولیت‌های اجتماعی در بین شرکت‌های برتر قرار گرفت و تندیس سیمرغ این جشنواره را دریافت کرد.

اهدای تندیس جشنواره مسوولیت اجتماعی به فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده