تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۳۳۷۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از واحد حراست شرکت مطرح شد:

صیانت از کارکنان و شرکت یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است/ فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد

‌می‌متالز - همزمان با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در کنار کارکنان واحد حراست اظهار داشت: عملکرد واحد حراست در ارتقای عملکردی شرکت فولاد اکسین بسیار تاثیر گذار است و زحمات و تدابیر و تلاش‌های همکاران قابل تقدیر و بسیار ارزنده بوده است.

به گزارش می‌متالز، محمدی گفت: اولویت و رعایت اصل در نظر داشتن حق و عدالت در بررسی‌ها و فرآیند‌های حراستی بسیار مهم است و چنانچه این اصل به خوبی رعایت گردد سلامت شرکت در سطح بالاتری تضمین می‌گردد.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان یادآور گردید: صیانت از کارکنان و بیت‌المال یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است. تلاش مجدانه عزیزان تاثیر به سزایی در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های شرکت در ابعاد معنوی و مادی دارد. با توجه به اهمیت موضوع، ضرورت دارد اهتمام حداکثری در راستای همدلی و هم‌افزایی کارکنان حراست در سراسر شرکت بیشتر از همیشه صورت گیرد.

وی در پایان افزود: فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد و هوشیاری همکاران این واحد مهم و راهبردی می‌تواند از بروز برخی آسیب‌ها جلوگیری نموده و بستر سالم‌تری برای فعالیت‌های توسعه محور شرکت فولاد اکسین فراهم آورد.

در ادامه عزت احمدی مدیر حراست شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل در راستای افزایش سودآوری و درآمد، ارتقاء عملکرد شرکت را بسیار مطلوب خواند و گفت: عملکرد توسعه محور شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ نشان دهنده برنامه‌ریزی، انسجام، وحدت و هم‌افزایی می‌باشد.

احمدی اظهار کرد: برای حفاطت و حراست از شرکت باید تمامی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف شرکت با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته و پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه باشند.

صیانت از کارکنان و شرکت یکی از کارکرد‌های اصلی حراست است/ فعالیت واحد حراست زمینه ارتقای عملکرد کلی شرکت را فراهم می‌آورد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده