تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۳۴۳۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در تحلیل تکنیکال هفتگی بررسی شد؛

شاخص‌های بازار سهام به روند صعودی خود بازمی‌گردند؟ + عکس

‌می‌متالز - تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس توانسته در حرکت صعودی قبل سقف خود را بشکند و در حال حاضر مشغول پولبک زدن است.

به گزارش می‌متالز، تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس توانسته در حرکت صعودی قبل سقف خود را بشکند و در حال حاضر مشغول پولبک زدن است.

سید اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه روند حرکتی شاخص کل بورس گفت: شاخص کل بورس توانسته در حرکت صعودی قبل سقف خود را بشکند و در حال حاضر مشغول پولبک زدن است.

این تحلیلگر بازار می‌گوید: برای شاخص کل بورس انتظار می‌رود از ناحیه حمایتی سبز رنگ یا نارنجی به روند صعودی خود بازگردد البته که احتمال بازگشت از باکس سبز که محدوده ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحد الی ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد بوده کمی بیشتر است.

شاخص‌های بازار سهام به روند صعودی خود بازمی‌گردند؟ + عکس
در ادامه حسینی در خصوص روند حرکتی شاخص کل هم وزن نیز اظهار کرد: شاخص هم وزن به حمایت خود رسیده در صورت حفظ کردن این محدوده بازار بورس به روند صعودی باز می‌گردد. در کل این آخرین اصلاح فرسایشی بازار است.

شاخص‌های بازار سهام به روند صعودی خود بازمی‌گردند؟ + عکس
شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد و سیگنالی به ورود و یا خروج از بازار سهام محسوب نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده