تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۳۴۶۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۵۳ قطعه سکه طلای تقلبی کشف شد

‌می‌متالز - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ فروشنده سکه‌های تقلبی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو در خصوص خرید سکه از فردی که بعدا متوجه تقلبی بودن آن سکه‌ها شده است رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت و با بررسی‌های فنی پلیسی مشخص شد که متهم به اتفاق همدست خود قصد فروش سکه تقلبی را مجددا به یکی از مغازه‌های طلافروشی دارد.

وی با بیان اینکه سریعا تیم عملیات به محل اعزام شد تصریح کرد: با حضور در محل ۲ نفر متهم که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند شناسایی و دستگیر شده و در بازرسی از اموال متهمان ۵۳ قطعه سکه تقلبی که با آب طلا روکش و جعل شده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند به فروش سکه‌های تقلبی به واحد صنفی طلافروشی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: با بررسی پرونده‌های مشابه مشخص شد متهم پرونده‌ها یکسان بوده و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ۳ فقره کلاهبرداری و فروش سکه‌های تقلبی اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی مالباختگان دیگر ادامه داشته و متهمان این پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده