تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۳۳۴۷۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

عرضه ۱۵۰۰ میلیارد تومان صکوک اجاره برای شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

‌می‌متالز - با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس تهران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، صکوک اجاره ۱۵۰۰ میلیارد تومانی این شرکت با نماد‌های صرمد ۶۱۲، صرمد ۰۶۲ و صرمد ۶۲ با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه امید، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ و تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازارگردانان و شرکت تامین سرمایه امید، گروه مالی داتام و تامین سرمایه کیمیا به عنوان متعهدین پذیره‌نویس از طریق بورس تهران عرضه عمومی می‌شود.

این اوراق ۴ ساله، با نرخ ۲۳ درصد و مواعد پرداخت سه ماهه بوده و ناشر آن شرکت واسط مالی مهر چهارم می‌باشد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط هر دو اوراق مذکور بانک تجارت بوده و عامل پرداخت آن‌ها شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه می‌باشد.

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان میلگرد فولادی در کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ با تولید انواع میلگرد آجدار «A۳» از سایز ۸ تا ۳۲ آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان دومین شرکت عرضه‌کننده میلگرد در بورس کالای ایران شناخته می‌شود.

این شرکت با رشد فروش بیش از ۵۵ درصدی در سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه چهارم در زمینه رشد فروش، جزو شرکت‌های پیشرو در این شاخص در صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید و نکته قابل توجه اینکه هم‌زمان با اولین تست عملیاتی خط تولید کلاف‌سازی، پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای فولادسازی و احیاء، ثبت رکورد تولید روزانه به میزان ۲۱۳۸ تن و ثبت رکورد تولید ماهانه به میزان ۴۷۶۲۳ تن، با تلاش و همت جهادی کارکنان و مدیران، برای اولین بار موفق به تحقق ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزار تنی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ شد.

عرضه ۱۵۰۰ میلیارد تومان صکوک اجاره برای شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده