تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۳۴۷۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی خبر داد؛

فعالیت ۵۰۰ غرفه در نمایشگاه بهاره استان خراسان‌شمالی/ قیمت‌ها رصد می‌شوند

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی از آغاز فعالیت نمایشگاه بهاره در شهر شیروان خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره در سایر شهر‌های استان نیز به زودی دایر می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حسین حاجی بگلو «مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی» اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان شمالی به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان در ۵۰۰ غرفه دایر می‌شود.

وی افزود: ۲۵۰ غرفه از ۵۰۰ غرفه نمایشگاه‌های بهاره استان مربوط به شهر بجنورد است که از ۱۷ تا ۲۵ اسفندماه در محل بازار روز امام رضا (ع) گشایش می‌یابد.

مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی در ادامه یادآور شد: فرمانداری‌های بجنورد، اسفراین، فاروج و آشخانه نیز برای برپایی نمایشگاه بهاره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کالا‌های مورد نیاز مردم در نوروز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، اظهار کرد: مردم می‌توانند اجناس و مایحتاج شب عید و ماه مبارک رمضان را با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه‌ها تامین کنند.

حاجی‌بگلو در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت اجناس نمایشگاه در کمیته نرخ‌گذاری بررسی و رصد شده است و بازرسان در طول فعالیت نمایشگاه بر نحوه عرضه اجناس نظارت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین امسال تنها اصناف دارای پروانه کسب در نمایشگاه حضور دارند، از این‌رو نظارت‌ها و رسیدگی به شکایت‌های احتمالی به آسانی امکان‌پذیر است.

مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی همچنین گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مستقیم‌کالا، فروش فوق‌العاده هم به وسیله کسبه دارای مجوز از اتاق اصناف انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را زیر قیمت بازار در قالب فروش فوق‌العاده تهیه کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده